خرید و فروش ملک در شمال ، خرید و فروش ویلا

خرید زمین و ویلا در شمال
درود ، ناصر برخورداری هستم ، به وبسایت دپارتمان مهندسی برخورداری خوش اومدید، من و تیمم با تجربه 14 ساله در حوزه ساخت و طراحی و فروش ویلا در شمال یک تیم مطمئن و درجه یک در استان مازندران هستیم و شما میتوانید با آرامش خاطر خرید و فروش ویلا خود در شمال کشور مخصوصا شهرهای غرب استان مازندران را با اینجانب و گروه متخصصم با آرامش خاطر انجام دهید. خرید و فروش ملک در شمال ، نیازمند توجه و شناخت مناطق مختلف میباشد ، چه بسا عزیزانی که به علت عدم توجه کافی و شتاب زدگی و یا فریب خوردن توسط افراد سودجو سرمایه زیادی را در خرید ملک در شمال یا خرید ویلا در شمال کشور از دست داده اند ، ما امیدواریم با خدمات صادقانه و شایسته بتوانیم خرید ملک رویایی شما را در شمال کشور انجام دهیم و خاطره زیبایی از همکاری ما رقم بخورد و بتوانیم این همکاری را بارها و سال ها ادامه دهیم .

انتخاب نوع ویلا در شمال

خرید ویلا ساحلی در شمال
خرید ویلا ساحلی در شمال
خرید ملک در شمال ویلا شهرکی
خرید ملک شهرکی در شمال
خرید ویلا جنگلی در شمال
خرید ویلا جنگلی در شمال

جدیدترین ویلاهای شمال ، مازندران​

خرید و فروش ملک در شمال

مناطق شمال کشور بخاطر آب و هوای عالی و طبیعت چشم نواز و آرامشی که دارند هرساله جمعیت زیادی را به سوی خود میکشانند به همین علت خرید و فروش ملک در شمال یکی از بزرگترین و پرطرفدار ترین بازار ها است که با سود آوری زیادی همراه است،البته ناگفته نماند که به همین علت افرادی شیاد و کلاهبردار هم در این بازار به دنبال گرفتن سرمایتون از شما هستند،در این مواقع باید بسیار هوشمندانه‌ عمل کنید و فقط به جنبه‌های ظاهری ملک را در توجه نکنید. شما می‌توانید در هر کجا که دوست دارید یک ملک خوب در شمال خریداری کنید تا در آینده بتوانید از یک سرمایه‌ی رو به رشد و خوب بهره‌مند شوید.

مزایای خرید خانه شمال

اگر اقدام به خرید ویلا در شمال کنید، با اینکه در  شهرهای شمالی زندگی نمی‌کنید، هیچ نگرانی از بابت خالی ماندن ویلای خود نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی آن‌ها را برای اجاره دادن موقت یا دائم آماده کنید. از این‌رو خرید و فروش ملک در شمال یک منبع کسب درآمد خوب برای شماست که علاوه بر افزایش قیمت آن به مرور زمان، به کمک آن درآمدزایی مستمری نیز خواهیدداشت.
یکی از املاکی که می‌تواند در این خصوص به درد شما بخورد، خانه های ویلایی است که سود خوبی را برایتان خواهد داشت.
البته برخی افراد برای استفاده‌ی شخصی و سپری کردن اوقات فراغت که به شمال کشور سفر می‌کنند اقدام به خرید ویلا در شمال میکنند، از این‌رو برای اقامت خود یک مکان عالی در اختیار دارند که در این مناطق خوش آب و هوا روزهایی خوب را در آن سپری میکنند.
آب و هوای مطبوع و حضور دریای خزر و جنگل‌های سرسبز در این مناطق باعث شده تا دل کندن از شمال کشور برای هر کسی آسان نباشد. به همین دلیل است که گردشگران زیادی سالانه به سمت این شهرها حرکت می‌کنند. همچنین شهرهای اطراف مانند تهران، کرج و… که فاصله کمتری با این شهرها دارند، معمولاً آخر هفته‌ها برای رفع خستگی و دور شدن از هوای آلوده‌ی و شلوغی این شهرها به سمت شمال کشور حرکت می‌کنند.
فضای سرسبز و آب و هوای همیشه سالم این منطقه به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت خرید ویلا در شمال محوطه سازی جالبی را هم بتوانید در اطراف آن اجرا کنید و از داشتن یک منزل زیبا و لوکس در بهترین نقطه‌ کشور لذت ببرید.
با توجه به مطالبی که عنوان شد، چه به قصد کسب درآمد و سرمایه گذاری یا چه به قصد استفاده شخصی بخواهید خرید و فروش ملک انجام دهید، یکی از بهترین گزینها برای شما، خرید ملک در شمال کشور است.

برسی نیاز ها و محدودیت ها

بسیاری از  افراد وقتی که برای خرید خانه در شمال اقدام می کنند، در مورد شرایط، امکانات و دسترسی های ملک(ویلا،زمین،…)، قیمت و…، تحقیقات گسترده ای انجام می دهند اما مهم ترین مسئله را فراموش میکنند!! شما ملکی را خریداری می کنید که از آن استفاده کنید، حال باید قبل از خرید ملک در شمال نیازهای خودتان را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. بغیر از این  محدودیت هایی نیز وجود دارد که باعث می شود نتوانید هر ویلایی را خریداری کنید. از این رو بهتر است عوامل محدود کننده مثل هزینه های در دسترس را هم مورد بررسی قرار دهید.
وقتی برای خرید ملک در شمال اقدام میکنید،بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  • اگر قصد دارید ویلایی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد داشته باشید بهتر است شهر های توریستی و کردشگر پسند را انتخاب کنید.
  • ویلا های بسیار بزرگ و خاص مشتریان خاص خود را دارند که ممکنه برای درآمد زایی خیلی مناسب نباشند،تو جه کنید که ویلا های لاکچری صرفا بزرگ نیستند.
  • یک ویلای کوچک و جمع و جور با فضاسازی و محوطه زیبا میتواند انتخاب بهتری برای خرید و فروش ملک در شمال باشد،چراکه همانطور که اشاره شد ویلاهای بزرگ مشتریان خاص خودشان را دارند.
  • در صورتی قصد دارید از ویلای خود برای برگذاری جشن،مراسمات و… کسب درآمد کنید ویلاهای بزرگ با وسعت بیشتر و فضاسازی بزرگتر گزینه های بهتری برای شما هستند.

موقعیت و همسایگی ملک

یکی از مهمترین فاکتور هایی که برای خرید و فروش ملک در شمال باید به آن توجه کنید موقعیت جغرافیایی آن منطقه است،برای برسی موقعیت منطقه بهترین کار حضور در محل ملک است.
ویلا ها بر اساس موقعیت ساخت در دو نوع مختلف دسته بندی می شوند:

ویلا جنگلی:

ویلاهای جنگلی به ویلاهایی میگویند که در موقعیت نزدیک به جنگل و مناطق کوهپایه ای ساخته شده که معمولا این گونه ویلا ها با قرارگیری از موقعیتی دورتر از فضای شهر می توانند محیط آرام و دلنشین همراه با طبیعتی زیبا برای ساکنین خود فراهم نمایند.

ویلا ساحلی:

ویلاهای ساحلی که یکی از پرطرفدار ترین ویلاهای موجود در شمال هستند ، در کنار خط ساحلی ساخته شده و نزدیک به دریا هستند. شاید یکی از دلایلی که باعث استقبال خوب افراد در خرید ویلا ساحلی شده همین نزدیک بودن به دریا است که دسترسی به آن را ساده تر کرده است.

به طور کلی یکی ازمواردی که باید در برسی به آن توجه کنید فاصله ویلا از مرکز شهر است،معمولا ویلاهایی که در جنگل واقع شده اند فاصله زیادی تا فروشگاه های در سطح شهر و مراکز فوریتهای پزشکی و درمانگاه ها دارند،با وجود این موارد همواره اشخاص بسیار زیادی خواهان سکونت در ویلاهای جنگلی برای فرار از شلوغی و آلودگی کلان شهرهاپناهگاه های بسیار خوبی هستند.
ویلاهای ساحلی معمولا دسترسی بهتری نسبت به ویلاهای جنگلی دارند،اما با توجه به اینکه همیشه در کنار دریا قرار دارند در زمستان روزهایی سرد و در تابستان روز هایی گرم و شرجی را تجربه میکنید.
ویلاهای شهرکی اما عموما در نزدیکی شهر ها ساخته میشوند و تراکم جمعیتی بیشتری نسبت به ویلاهای جنگلی و ساحلی دارند،به همین دلیل ویلاهای شهرکی امکانات و قیمت مناسبتری نسبت به ویلاهای جنگلی و ساحلی دارند.
موقعیت جغرافیایی ویلا و همسایگی آن تاثیر زیاد و بسزایی در انتخاب خرید و فروش ملک در شمال دارد،پس با دقت شرایط را با توجه به ایده آل های خودتون بسنجید و سپس نسبت به خرید و فروش ملک در شمال اقدام کنید.

نتیجه گیری کلی اینکه :
1) ویلاهای ساحلی مناسب کسانی است که هیجان و شلوغی را دوست دارند.
2) اگر به دنبال آرامش و سکوت هستید ویلاهای جنگلی انتخاب بهتری برای شما هستند.
3) به طور معمول ویلاهای ساحلی به خاطر نزدیکی به دریا و رطوبت بیشتر ،نیاز به تعمیرات و مراقبت سالانه مرتب دارند.
4) ویلاهای شهرکی عموما قیمت پایین تری به نسبت ویلاهای جنگلی و ساحلی دارند.
5) در ویلاهای جنگلی شما به فضای باز بیشتری نسبت به ویلای ساحلی در دسترس دارید.
6) امنیت ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل بیشتر است.
7) دسترسی به شهر و امکانات رفاهی در ویلاهای شهرکی با توجه به نزدیکی به مراکز شهر بیشتر از ویلا های مستقل است.

ویلا شهرکی یا مستقل؟

درحال حاضر ویلاهای شمال کشور در دو حالت شهرکی و مستقل ساخته میشوند،ویلاهای جنگلی و ساحلی که یک ویلا به صورت مستقل در یک زمین ساخته میشود میگوید و ویلاهای شهرکی که به این صورت بوده که چند ویلا درکنار یکدیگر در یک زمین وسیع احداث میشود میگویند.
برای خرید ویلا در شمال اگر به دنبال تهیه ویلا با هزینه کم تری هستید، ویلای شهرکی گزینه مناسبی برای شما هست. هم چنین ساخت ویلاهای شهرکی معمولا توسط یک شرکت پیمانکاری صورت می گیرد که تامین نیاز های اولیه آن مثل آب، برق، گاز برعهده سازنده خواهد بود. اما در ویلاهای مستقل اینطور نیست و ممکن است در مواقعی ویلای مورد نظر از امکانات اولیه برخوردار نباشد و حتی خریدار برای تامین آن با مشکل روبرو شود.
البته از نظر امنیت ویلاهای شهرکی معمولا به علت داشتن نگهبان از جایگاه بهتری نسبت به ویلاهای مستقل برخوردار هستند،اگر چه که ویلاهای مستقل حریم خصوصی بیشتری به شما میدهند.

قیمت خرید خانه در شمال

احتمالا شما هم تصور می کنید حتماً باید جزء آن دسته افراد با سطح درآمد بالا باشید تا بتوانید در شمال اقدام به خرید ملک، به خصوص خانه ویلایی کنید،اما بهتر است بدانید شما هم می‌توانید با توجه به بودجه و سرمایه ای که در اختیار دارید انواع ملک را در شمال کشور در توان بودجه خود ببینید و خانه های مختلفی را با قیمت‌های مناسب نیز در مناطق موردنظر مشاهده کنید. از این‌رو با توجه به سرمایه خود و حتی در شرایطی مناسب تر وارد بازار خرید و فروش ملک در شمال شوید.
قطعاً با خرید ملک در شمال کشور آینده‌ای بهتر و مورد اطمینان تر در انتظار سرمایه‌گذاری شما هست و با توجه به روند رو به رشد گردشگری و توریسم در شمال و رونق گرفتن هرچه بیشتر این مناطق،ممکن است در آینده نتوانید به راحتی وارد بازار خرید و فروش ملک در شمال شوید و به سرمایه بسیار بیشتری برای خرید ملک در این بخش نیاز داشته باشید. پس بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید تا با افزایش قیمت این املاک روبرو نشوید.

نکات مهم خرید خانه در شمال

خرید ملک در شمال ازجمله ویلا به سادگی خرید یک آپارتمان در یک شهر بزرگ نیست و قبل از اقدام به خرید، باید به مسائل زیادی توجه کرد تا یک معامله مطمئن و مناسب انجام شود. در یک خرید خوب شما نه تنها سرمایه‌گذاری خوبی انجام می‌دهید، بلکه می‌توانید در سفر و اوقات فراغت خود از زیبایی‌های ویلا و املاک خود لذت ببرید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات موردتوجه پرداخته‌ایم :

زمین ملک

زمینی که  قرار است ویلای شما در آن واقع شود باید مجوز این کاربری را داشته باشد. بعضی از زمین‌های شمال دارای کاربری زراعی(کشاورزی) هستند و امکان تغییر کاربری ندارند ،که ساخت ملک در آنها غیرقانونی است. در هنگام خرید زمین حتما به کاربری مکانی که زمین ویلا در آن قرار دارد توجه داشته باشید. امنیت محله و دسترسی به الزامات مورد نیاز شما از دیگر نکاتی هستند که بر  تجربه خوب از اقامت در ویلا شخصی شما تاثیر می‌گذارند.

برسی سند ملک

ملکی که خریداری میکنید باید دارای مجوز پایان کار و سند باشد. بعضی از ویلاهای شمال فاقد سند بوده و یا مشکلاتی در زمینه مجوز دارند. بی دقتی در این موضوعات می‌تواند در آینده برای شما مشکلات حقوقی ایجاد کند.
اگر برای خرید ویلا در شمال درباره مسائل حقوقی و قانونی و سند ملک نگرانی دارید، حق با شماست؛ چون همانطور که اشاره شد با توجه با بازار بزرگ و پر رونق خرید و فروش ملک در شمال، تعداد کلاهبرداران در بازار  کم نیست،به طور مثال در بعضی از املاک قرارداد بین خریدار و فروشنده را به شکل قولنامه‌ای تنظیم می‌کنند و ادعا میکنند که سند به اسم پیمانکار است وقرار است پس از اتمام ساخت ویلا، فروشنده ویلا را به نام خریدار سند بزند. این موضوع برای ویلاهای شهرکی که به صورت عمده ساخته می‌شوند بیشتر اتفاق می‌افتد،توجه کنید که در خرید ویلایی که ساخت آن هنوز به اتمام نرسیده و هنوز سند شش دانگ ندارد، شما تنها باید مبلغ پیش پرداخت را بپردازید و هرگز تا پایان ساخت ملک و ارائه سند نباید وجه آن را به صورت تمام و کمال پرداخت کنید.
یکی  از نکاتی که موقع خرید و فروش ملک در شمال ، درصورتی که ویلای شما سند دار است و باید به آن توجه کنید، این  است که سند ملک نباید در رهن بانک بوده باشد و هیچ نوع وامی نباید روی آن گرفته شده باشد. عدم توجه به این نکات در هنگام خرید و فروش ملک در شمال باعث می شود که با وجود این که وجه مورد نیاز خرید ویلا را به صورت تمام و کمال پرداخت کرده‌اید نتوانید ویلای خود را سند بزنید و با مشکلاتی برای سکونت و تملک ویلا مواجه شوید.

نوع مصالح استفاده شده

هنگان خرید و فروش ملک  در شمالاز جمله خرید و فروش ویلا در شمال،به نوع سازه،کیفیت مصالح و امکانت ویلا توجه کنید تا بتوانید با توجه به بودجه و سرمایه خود بهترین ملک را انتخاب کنید.
خرید و فروش ملک در شمال کشور از جمله ویلا و زمین در بهترین مناطق شمال استانداردهای متفاوت و خاص مخصوص به خود را دارد که باید در نظر گرفته شوند. موقعیت جغرافیایی و دسترسی ویلا، کیفیت مصالح به‌کاررفته در ساخت ملک، مسائل قانونی و حقوقی، امکانات ملک و… بخشی از این موارد هستند که باید برسی شوند. از آن‌ جایی که بررسی این موارد به تجربه و مهارت زیادی نیاز دارد، برای خرید و فروش ملک در شمال، اولین اقدام شما باید مراجعه به یک دپارتمان مهندسی و ملکی معتبر و مورد اعتماد باشد،تا شما معامله‌ای مطمئن و سودآور داشته باشید.
دپارتمان مهندسی برخورداری با تجربه ای ۱۴ ساله در حوزه ساخت و طراحی و فروش ویلا در شمال یک تیم حرفه ای، مطمئن و با تجربه در استان مازندران هستیم و شما میتوانید با آرامش خاطر و اطمینان خرید و فروش ملک در شمال کشور ،مخصوصا شهرهای غرب استان مازندران را با تیم متخصص ما در کمال آرامش خاطر انجام دهید.

جمع بندی خرید و فروش ملک در شمال :

1) بیشتر زمین های شمال کشور،زراعی و کشاورزی هستند که بسیاری از نقاط آن بخاطر حفظ شرایط زیست بومی و حفاظت از محیط زیست ،ساخت و ساز در آنها ممنوع است.اما متاسفانه افراد کلاهبرداری هستند که به طور غیر قانونی اقدام به ساخت و ساز در این مناطق کرده اند، پس حتما قبل از عقد قرارداد ،پروانه ساخت و پایان کار ویلا را بررسی کنید تا از صحت آن مطمئن شوید.
2) حتما به کاربری سند و زمینی که خریداری میکنید دقت کنید تا بعدا برای شما مشکل ساز نباشد.
3) اگر قصد دارید ویلای شهرکی خریداری کنید،حتما به سند ویلا توجه کنید چرا که  اگر سند ویلاها مشاع باشد شما باید اطمینان پیدا کنید که در آینده امکان تفکیک سند  وجود دارد.
4) برای خرید ویلای جنگلی باید بسیار با دقت عمل کنید . از خرید هر گونه ملک در مکان های بسیار دور و پرت خودداری کنید و یا اگر تصمیم جدی برای خرید دارید راجب کاربری زمین و سند آن  حتما تحقیق کنید، شما همچنین میتوانید برای خرید ملک در این مکان ها حتما از تیم دپارتمان مهندسی برخورداری کمک بگیرید.
5)اگر قصد خرید ویلاهای ساحلی را دارید حتما به حد فاصله دریا تا ویلا توجه کنید، درست است که به ظاهر ویلاهای دریایی و نزدیک بودن به صدای موج دریا لذت بخش است، اما نباید نکات امنیتی هم نادیده گرفت. ویلا های دریایی در هنگام ساخت باید فاکتور های بسیار مهمی الخصوص رعایت حفظ حریم ساختمان با دریا، مصالح ساخت و ساز با کیفیت، مقاوم بودن اسکلت ساختمان دربرابر بلایای طبیعی مثل سیل،زلزله،… در نظر گرفته شده و رعایت شوند.
6) برای حفظ امنیت و سلامتی خودتون ،ویلاهایی که در شیب تند ، در دل جنگل ، کنار رودخانه،… هستند خریداری نکنید.
7) برای خرید و فروش ملک در شمال تنها به محله توجه نکنید ، ممکن است دو ویلا با متراژ های متفاوت در فاصله مسافتی کمی از هم قرار داشته باشند اما قیمت آن ها برای فروش بسیار متفاوت باشد. این اختلاف قیمت بخاطر نوع ساخت ، مصالح بکار رفته و یا داشتن امکانات خاصی مثل : استخر ، سالن ورزشی ، فضای سبز و … می باشند.

کلام آخر

هدف از خرید و فروش ملک در شمال هرچه که باشد حتما در مورد شهر و منطقه مورد نظر و ویلاهای اطراف تحقیق کرده و اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنید. اگر خرید ملک در شمال در جهت سرمایه‌گذاری است باید به قیمت ملک خریداری شده توجه کنید تا بتوانید سود خوبی از فروش آن بدست بیاورید. همان‌طور که در تمام نکات این مقاله درمورد خرید و فروش ملک در شمال توجه کردید، کار کردن با تیم و گروهی قابل اعتماد و باتجربه از جمله ی مهم‌ترین مواردی است که باید حتما به آن توجه کنید. مجموعه دپارتمان مهندسی برخورداری با بیش از یک دهه تجربه و اعتبار در این مسیر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در حوزه ساخت و طراحی و فروش ویلا در شمال برای سرمایه گذاری با اطمینان و پرسود است. ما در این مجموعه به شما سرمایه گذاری مطمئن با آرامش خاطر و لذت سود بالا ارائه میدهیم.
برای ارتباط با کارشناسان دپارتمان مهندسی برخورداری می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت با ما در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =